Zaběhejte si s námi a pro nás – charitativní běh na podporu Centra Filipovka, které pomáhá dětem se zdravotním postižením a jejich rodinám.
Ve sobotu 16. května bude nádherný den. Tak proč se neproběhnout a pomoct těm, kteří pomáhají.
Charitativní výtěžek bude využit na vybavení Centra Filipovka, ve kterém poskytujeme sociální služby pro děti s postižením.
Běh pro Filipovku je určen všem, kteří mají rádi pohyb, rádi se proběhnou a u toho se pobaví s přáteli. Náš běh můžete využít k porovnání se s ostatními, ale také k tomu abyste s během konečně začali.
Nabízíme nepřeberné množství kategorií a je jen na Vás, kterou si vyberete.
Základní informace o běhu pro Filipovku
- Termín běhu 16. května 2020
- Start a cíl běhu bude na zahradě a v prostorách Centra Filipovka (Filipova 2013, Praha 11 – Chodov).
- Kategorie MUŽI, ŽENY, DVOJICE, VOZÍČKÁŘI, VÍCEGENERAČNÍ SKUPINY a PEJSKAŘI. Bližší popis kategorií a podkategorií níže.
- Délka a trasa běhu je v rukách, hlavách a nohách závodníků, kteří budou absolvovat trasu vytyčenou tajnými kontrolními stanovišti v prostoru Kunratického lesa. Umístění kontrolních stanovišť a jejich povinné pořadí bude pro každou kategorii jiné a bude odtajněno těsně před startem. Muži by měli absolvovat trasu v odhadované délce cca 7 km, ostatní 5 km.
- Registrace, prezence a start jednotlivých kategorií viz Časový harmonogram běhu.
- Pro účastníky běhu bude v prostoru startu a cíle k dispozici základní zázemí (toalety, úschovna věcí, drobné občerstvení).
- Celý den budou v prostoru startu a cíle k dispozici zábavné aktivity nejen pro děti.
- Aktuální informace budeme zveřejňovat na FB.
- Běh se koná za jakéhokoli počasí.
Kategorie závodníků a jejich popis
Běh pro Filipovku je nejen příležitost závodit, ale také se proběhnout pro radost z pohybu. Závodníkům umožňujeme přihlásit se do libovolné kategorie a vzhledem k jejich rozdělení do dopoledního a odpoledního programu, můžete běžet i ve dvou kategoriích.
Kategorie pro dopolední program (prezence 9.00 – 9.45)
- ŽENY – s věkovými podkategoriemi 15 – 35 / 36 – 55 / 56 a více let. Start je v 10.00 hod.
- MUŽI – s věkovými podkategoriemi 15 – 35 / 36 – 55 / 56 a více let. Start je v 10.15 hod.
Kategorie pro odpolední program (prezence 14.00 – 14.45)
- DVOJICE – bez rozdílu věku s podkategoriemi ženské / mužské / smíšené. Start je v 15.15 hod.
- VOZÍČKÁŘI – pouze s mechanickými vozíky s podkategoriemi s asistencí / bez asistence. Start je v 15.00 hod.
- VÍCEGENERAČNÍ SKUPINY – dva a více závodníku ve skupině, přičemž mezi nejmladším a nejstarším závodníkem musí být věkový rozdíl minimálně 25 let. Start je v 15.00 hod.
- PEJSKAŘI – člověk a pes bez rozdílu věku a rasy. Start je v 15.00 hod.
V případě, že při zařazení do kategorie, resp. podkategorie bude na straně pořadatele pochybnost o prohlášení závodníka o věku, může toto prezentující pořadatel ověřit podle občanského průkazu. Nicméně nejde o mistrovství světa, takže tuto možnost nehodláme využívat.
Startovné
Startovné se hradí v hotovosti při prezenci závodníků.
- 200 Kč jednotlivci s on-line registrací
- 250 Kč jednotlivci bez on-line registrace
- 300 Kč dvojice a skupiny s on-line registrací
- 350 Kč dvojice a skupiny bez on-line registrace
Veškeré uhrazené startovné bude zařazeno do charitativního výtěžku Běhu pro Filipovku. Účastníci obdrží jako poděkování malý dárek.
Telefonní číslo pro objednání dárkového nebo firemního certifikátu na startovné je 733 710 403 (volejte v pracovních dnech 9.00 – 15.00).
Startovné jako dárek
Darujte startovné na Běh pro Filipovku. Telefonicky objednáte certifikát, my vám pošleme platební údaje, vy zaplatíte bankovním převodem (200 Kč/osoba) a my vám pošleme dárkový certifikát na jméno obdarovaného. Obdarovaný si vybere kategorii, přijde na závod, při prezenci předloží certifikát a může běžet.
Startovné jako firemní benefit
Umožněte svým zaměstnancům účast v Běhu pro Filipovku. Telefonicky objednáte certifikáty, my vám pošleme fakturu nebo darovací smlouvu, vy zaplatíte bankovním převodem (200 Kč/osoba) a my vám pošleme odpovídající počet firemních certifikátů. Vaší zaměstnanci si vyberou kategorií, přijdou na závod, při prezenci předloží certifikát a mohou běžet.
Časový harmonogram běhu pro Filipovku
08:50 | Otevření areálu Centra Filipovka |
09:00 – 9:45 | Prezence závodníků dopoledního programu, MUŽI a ŽENY |
10:00 | Start kategorie ŽENY (všechny věkové podkategorie) |
10:15 | Start kategorie MUŽI (všechny věkové podkategorie) |
12:00 | Vyhlášení výsledků dopoledního programu |
od 12.30 | Afterpárty pro dopolední závodníky |
14:00 – 14:45 | Prezence závodníků odpoledního programu, VOZÍČKÁŘI, DVOJICE, VÍCEGENERAČNÍ SKUPINY, PEJSKAŘI |
15:00 | Start kategorií VOZÍČKÁŘI, VÍCEGENERAČNÍ SKUPINY a PEJSKAŘI |
15:15 | Start kategorií DVOJICE |
17:00 | Vyhlášení výsledků odpoledního programu |
17:30 – 20:00 | Afterpárty nejen pro závodníky (volná zábava s možností posedět u táboráků s opékáním špekáčků) |
20:00 | Uzavření areálu Centra Filipovka |
Těšíme se na všechny účastníky běhu i ty, kteří se přijdou jen podívat. V případě dotazů nás kontaktujte na 733 710 403.
On-line registrace do Běhu pro Filipovku
Registrace do závodu není povinná, zaregistrovat se můžete také osobně přímo na startu při prezenci. Nicméně Vás moc prosíme o zaregistrování on-line, které nám pomůže udělat si představu o počtu závodníků v jednotlivých kategoriích a tím pádem se dobře organizačně připravit.
Jako odměnu za on-line registraci Vám snižujeme startovné o 50 Kč.
V případě, že se jeden účastník chce zaregistrovat do více kategorií, může tak učinit jednou registrací.
V případě, kdy chce jeden člověk přihlásit více účastníků, tak musí vyplnit odpovídající počet registrací.
V případě registrace do kategorie dvojic, nebo skupin stačí vyplnit jednu registraci pro skupinu či dvojici.